Ukoliko imate 21, 22 godine ili manje, a čitate ovaj tekst, verovatno će vam biti smešna sledeća tvrdnja:
– Štampani formati danas zauzimaju bitno mesto u sferi modernog poslovanja i marketinga.
Činjenica je da živimo eri interneta, društvenih mreža, kriptovaluta, pametnih uređaja i da prosto civilizacija ide u digitalnom smeru razvoja, ako to tako kroz generalizaciju možemo da nazovemo.
Pa ipak, bilo da se bavite marketingom ili ste samo uobičajeni čitalac koga interesuje ova tematika, verujemo da tokom svakog dana imate priliku da se susretnete sa velikim brojem štampanih formata, kao što su:
Iako digitalni marketing donosi brojne prednosti po pitanju približavanja proizvoda i krajnjih kupaca, kao što su jednostavnije targetiranje i retargetiranje, mnogo brže i efektnije plasiranje poruka i tome slično, svoju ulogu je u modernom svetu poslovanja pronašao i štampani format.
Zbog toga smo rešili da naredne redove posvetimo značaju štampanih formata, pokažemo koji su najvažniji od njih i kakvu ulogu koju imaju u marketingu i poslovanju.
Nekada su vizit karte predstavljale odraz poslovanja, kao i jedan od važnijih prenosilaca poruke o tome čime se neko bavi, ali ono što je najvažnije bile su znak ukazivanja poverenja od samog starta.
Vizit kartu nećete dati baš bilo kome, već nekome za koga smatrate da bi mogao da bude vaš poslovni saradnik, što veoma dobro razume i druga strana.
Ovu važnu ulogu vizit karte nisu izgubile ni danas, pa uprkos sve većoj digitalizaciji poslovanja i marketinga, ljudi u poslovnom svetu i dalje sa sobom uvek u džepu imaju svoju vizitku, spremnu za početak neke nove saradnje.
Za ovaj štampani format u marketingu je veoma važno da sve najvažnije informacije budu sažete, kao i da dizajn bude takav da odgovara identitetu kompanije.
Mi iz agencije za digitalni marketing, ORA ditigal vam nudimo uslugu izrade dizajna vizit karte koja će na najbolji mogući način biti reprezent vašeg poslovanja.
Kreativno dizajnirani flajeri sa svim bitnim elementima raspoređenim baš onako kako se to traži, sastavni su deo procesa širenja svesti o brendu. Ne dozvolite da ljudi kada dobiju svoj flajer prva pomisao bude:
– Jao opet su mi uvalili ovo, gde sad da bacim ovaj papir…
Ukoliko ne želite da vaši štampani formati završe na ovaj način, veoma je važno posvetiti se dizajnu flajera, što je još jedna od marketing usluga koje nudimo i trudimo se da bude što kreativnija i po određenim pravilima koja imaju veze sa uspostavljanjem uspešnog prvog kontakta sa potencijalnim potrošačima.
Kratkoročno, ovaj štampani format možda neće doneti povrat investicija, ali ono što je dobro jeste da ako flajer bude valjano izrađen, ubaciće svest o vašem brendu u misli budućih kupaca.
Svaki sledeći put kad vide vaš slogan ili logo, pokrenuće se pozitivne asocijacije, što je na jedan korak od kupovine.
Ono što je osnovna razlika između brošura i kataloga u odnosu na formate kao što su vizitke i flajeri, jeste u tome što su prvi značajni onda kada je neko već spreman na kupovinu.
Sa druge strane, vizitke i flajere delite onda kada tek želite da upoznate potrošače i klijente sa brendom i poslovanjem.
Brošure su nešto manjeg formata u odnosu na kataloge, ali imaju istu ulogu – prezentacija asortimana proizvoda na najbolji mogući način!
Upravo ćete ih zbog toga najčešće videti na štandovima sajmova ili drugim prodajnim mestima. Ono što je važno kod ovog štampanog formata jeste da bude što više konkretnih informacija, prednosti korišćenja, benefita proizvoda i slično.
U trenutku kada dobiju brošuru ili katalog, kupci su verovatno već došli sa namerom da određeni proizvod kupe, tako da je važno dati im prave informacije, bez preterano ulepšavanja.
Kontaktirajte nas za dizajniranje brošura i kataloga koje će vam itekako biti od koristi kada dođe vreme za prodaju proizvoda.
Mana bilborda ogleda se u tome da pomoću njih nije moguće na bilo koji način segmentirati i odabrati potrošače i klijente, ali ako malo bolje razmislite, bilborde može da vidi svaki prolaznik.
Na neke će poruke sa bilborda uticati na jedan način, na druge na drugi, ali je najvažnije da se ove džinovske reklame ne pomeraju, sve dok imate uplaćenu rezervaciju za reklamu.
Nalaze se pored puteva, na trgovima i bilo gde sa visokom frekvencijom prolaznika. Najvažnije je da može da ih vidi što više ljudi, a što je bolje lokacija na kojoj se nalaze, to ćete morati da odvojite više novca za iznajmljivanje.
Bilbordi su odlična šansa da na duhovit način prikažete svoje proizvode i upotpunite marketing kampanju.
Verovatno ste i sami imali prilike da tokom šetnje ili vožnje ugledate novu reklamu na bilbordu za tada još uvek misteriozni proizvod. Još jedna od uloga bilborda jeste:
Danas se u velike štampane formate ulaže velika količina novca, tako da nikako ne smemo zanemariti ovaj vid komunikacije. Dizajn velikih formata je još jedna od naših specijalnosti, koje sa zadovoljstvom nudimo svojim klijentima.
Formati štampanog karaktera u marketingu kojima smo se bavili u tekstu veoma su važan deo marketing kampanja, ali ne zaboravite da pored njih ima i drugih skoro jednako važnih, kao što su plakati, posteri, oglasi i slično.
Nadamo se da vam je tekst bio koristan i zabavan, a za još više zanimljivog sadržaja, prelistajte našu blog sekciju. Ukoliko su vam potrebne usluge digitalnog marketinga, kontaktirajte našu agenciju za digitalni marketing, ORA digital.