Media buying

Razvijanje marketinške strategije uključuje brojne aktivnosti sa ciljem formiranja pravih slogana i predstavljanja vaših proizvoda i usluga na što bolji način.

Međutim, na samom kraju ništa od toga nije toliko bitno, ako ono što nudite ne uspe da pronađe svoj put do potrošača.

U tom pogledu, media buying igra veoma bitnu ulogu, jer pronalazi mesto za plasiranje vaših marketinških poruka i bavi se njihovim predstavljanjem u pravo vreme, upravo onima koji treba da ih vide.

U taj proces je uključeno zakupljivanje prostora i vremena na medijima radi što bolje izloženosti proizvoda, a koristi se u onim tradicionalnim, poput televizije i štampe, ali takođe i na digitalnim kanalima kao što su društvene mreže i sajtovi.

Vreme namenjeno za reklamiranje vaših proizvoda se naplaćuje na svim platformama, pa je zato potrebno kvalitetno planiranje budžeta za ovu svrhu i formiranje reklamnog materijala, koji će u adekvatnom kontekstu biti prikazan potencijalnim kupcima.

Šta se postiže zakupom medijskog prostora?

Zakup medijskog prostora može imati poprilično dobre efekte, ukoliko se izvede na adekvatan način, a to se postiže uključivanjem različitih offline i online kanala za koje znate da ih koriste vaši potrošači.

Međutim, veliku ulogu igra revizija onoga što je učinjeno za određeni vremenski period i kasnije adaptiranje marketinške strategije radi što boljih rezultata.

Ciljevi strategije iznajmljivanja prostora u medijima jesu različiti kao i načini merenja rezultata. Tako u zavisnosti od kanala plasiranja proizvoda, možete povećati vidljivost vašeg brenda ili kupovinu proizvoda.

Agencija za digitalni marketing, ORA Digital vam može pomoći u ovom ne tako jednostavnom poslu i dati konkretne savete kako da odredite budžet, definišete publiku, ali i medijski kanal gde će reklama biti vidljiva.

Osim toga, neophodno je odabrati prave oglase i napraviti adekvatan raspored njihovog puštanja.

Često je zakup medijskog prostora skuplja metoda nego Google i Facebook oglašavanje, ali je neophodan element formiranja slike potrošača o vama, pa se zato koriste digitalni i štampani formati za zakup medijskog prostora sa velikom gledanošću i poverenjem koje uživaju kod ljudi.

Prilikom formiranja strategije u zakupu medijskog prostora, neophodno je razumeti karakteristike vaših potrošača, kako se oni ponašaju, šta gledaju i kupuju.

Takođe, potrebno je protumačiti ponašanje konkurencije i prilagoditi plasiranje proizovda tako da ono bude što unikatnije i prilagođenije publici.

KONTAKTIRAJTE NAS