Google oglašavanje

Google je najposećeniji internet pretraživač i na njemu se dnevno ostvari ogroman broj pretraga tokom svakog dana, a sigurno ste i sami sebe uhvatili mnogo puta da potrebne informacije upravo tražite na ovaj način.

Uvidom u sve ono što ljudi žele pronaći na internetu, moguće je napraviti analizu tog sadržaja, te prilagoditi kampanju radi što bolje vidljivosti prema korisnicima.

Oglašavanje preko Google Ads platforme je odličan način da se vaša ponuda nađe na prvom mestu u pretrazi za određenu ključnu reč, koju ste utvrdili pre puštanja plaćene kampanje, za sadržaj koji želite da ljudi vide.

Google oglašavanje je spoj analitičkih i statističkih metrika, dok ujedno predstavlja sistemski odnos klikova, budžeta, uloženih sredstava i poseta.

Efikasnost Google Ads platforme

Osnovna prednost u smislu efikasnosti Google oglašavanja je u tome što možete ponuditi korisnicima ono što oni već žele, pa tako nema velike potreba za dodatnim reklamiranjem, već je najbitnije biti vidljiv na pretraživaču.

Međutim, potrebno je na pravi način razumeti potrebe ljudi, kako bi postavljeni oglasi dali efekta, a upravo je to ono što predstavlja fokus u radu naše agencije.

Poznavanje principa rada alata za pronalaženje publike je nešto što nam pomaže pri podeli na ciljne grupe sa određenim karakteristikama.

Google Ads kampanje je moguće podeliti na više manjih oglasa, kako bi se što bolje pokrile raznovrsne kategorije korisnika.

Ciljanje publike je moguće prema njihovim interesovanjima i geografskoj lokaciji, uz moguće izmene i optimizaciju nakon izmerenih dosadašnjih rezultata.

Ukoliko ste prodavnica bicikala u Beogradu, složićete se da je bitno da se kada neko iz Beograd ukuca u Google pretragu „prodaja bicikala“ pojavite baš njemu, a ne nekome iz Niša ili Novog Sada.

Funkcionisanje plaćanja i budžeta

Visinu budžeta određujete vi sami, dok smo mi tu da vam pomognemo da na najefikasniji način rasporedite uložena sredstva i zaradite tako što će neko kupiti baš vaš proizvod informišući se na Google pretraživaču.

Budžet za licitaciju ključnih reči je moguće menjati na dnevnoj bazi, pa se tako ostvaruje potpuna kontrola nad uloženim sredstvima.

Google Ads nudi tri načina oglašavanja, a u skladu sa vašim potrebama i željama, možemo prilagoditi kampanje, tako da odgovaraju rezultatima pretrage, banerima i video klipovima.

Po kom principu mi radimo?

ORA Digital, agencija za digitalni marketing, fokus u radu stavlja na detaljnu analizu konkurencije i tržišta, ključnih reči i prethodnih istraživanja kroz savremene alate, radi što bolje buduće pozicioniranosti vašeg proizvoda u odnosu na konkurente za određenu pretragu korisnika.

Potrebno je napraviti detaljan plan i prilagoditi strategiju poslovanja, tako da odgovara svakom klijentu pojedinačno.

KONTAKTIRAJTE NAS