Grafički dizajn

Da li je grafički dizajn pretežno grana umetnosti, rezultat tehnološkog napretka ili predstavlja nešto sasvim treće?

Grafički dizajneri bave se kreiranjem što interaktivnijeg sadržaja, prilagođenog potrošačkim potrebama i njihovom iskustvu, pa je tako grafički dizajn tehnika razumevanja psihologije ljudi pretočena u savršene dizajnerske elemente profesionalaca.

Oni ne stvaraju umetnost radi umetnosti, već ciljaju određenu grupu ljudi kod koje žele da pokrenu emocionalni okidač.

Takođe, cilj pravilnog rasporeda elemenata, tipografije, boje i fontovi zajedno imaju za zadatak formiranje i oblikovanje potrošačkog iskustva, kao posledice spajanja znanja iz marketinga i estetike.

Iako grafički dizajneri rade u najmodernijim programima, svakako im je potrebno razumevanje određenih elemenata iz psihologije vezanih za teoriju boja, suštinu njihovog rasporeda, kao i vizualnog uticaja koji ostvaruju prema korisnicima.

Čemu služi grafički dizajn u modernom svetu biznisa?

Iako na prvi pogled ne deluje kao disciplina koja bi mogla da ima presudan uticaj na ljude, zapravo predstavlja presudan element u plasiranju informacija na jedan zanimljiv, skladan i duhovit način.

Kroz svaku kampanju brendiranja i rebrendiranja proizvoda ili kompanije, bitno je privući što više pažnje, a kako ćete to drugačije postići nego kroz atraktivna i pitka grafička rešenja plasirana preko bilborda, logoa, plakata, kataloga, ali i kroz objave na digitalnim kanalima komunikacije poput društvenih mreža i sajtova.

Šarmantnim pristupom ukombinovanim sa profesionalnim marketinškim principima, informišite ljude o svojim idealima i vrednostima, tako da steknu određenu dozu poverenja prema vama.

Nakon privlačenja pažnje potrošača i prikupljanja njihovog poverenja, grafički dizajn igra važnu ulogu prilikom završavanja korisnikovog puta, kroz kupovinu vašeg proizvoda, čime se ostvaruje cilj kampanje.

ORA Digital, agencija za digitalni marketing može vam pomoći u vezi sa kreiranjem savršeno dizajniranog logoa i drugih vizualnih elemenata značajnih za izgradnju brend identiteta, koje ćete moći da koristite u offline i online formatu.

KONTAKTIRAJTE NAS