Dizajn oglasa

U današnjem svetu marketinga, pravi je izazov kreirati upečatljve i originalne oglase zbog velike konkurencije i širokog spektra već realizovanih ideja, bez obzira da li se radi o online ili offline formatu.

Međutim, to nas motiviše da dodatno podstaknemo kreativnost i pronađemo nove metode da privolimo publiku.

Oglasi se razlikuju prema tome kakvog su karaktera i na kojoj platformi se prikazuju, pa tako između ostalih postoje oglasi na društvenim mrežama, u mejlovima, na bilbordima, u novinama i časopisima.

Uviđamo da su mogućnosti velike, te je potrebno izabrati pravi pristup uz kvalitetnu analizu, u skaldu sa potrebama kampanje.

Radi kreiranja kvalitetnog oglasa, spajamo naučne istraživačke metode primenjene u marketingu sa dizajniranjem.

Zašto je bitan kvalitetno dizajniran oglas?

Pre svega, originalan pristup dizajniranju je osnova da se privuku kupci, koji će kasnije među sobom deliti sadržaj koji im nudite. Posledično, što vas više ljudi vidi ili čuje, imate veće šanse da razvijete prepoznatljiv brend, što na kraju dovodi do većeg profita.

Kreativna vizualizacija omogućava vam da na originalan, ali koncizan način predstavite po čemu se vaš proizvod ističe, koje su njegove osnovne karakteristike i glavne prednosti.

U skladu sa tim, pre kreiranja reklame, neophodno je razumeti psihu prosečnog potrošača i njegovo svakodnevno ponašanje.

Kada kupci ugledaju određeni oglas, oni žele da vide ispričanu priču. U tom pogledu je najbolje dati im glavnog junaka (idealni kupac), koji ima jedinstvenu želju, što je proizvod, do koga dolazi preskakanjem preko prepreka.

Profesionalno dizajnirani oglasi su napravljeni tako da uspevaju da pokrenu emocionalni okidač kod potrošača, kroz adekvatnu upotrebu boja i pravilno ispričanu priču o proizvodu.

Ukoliko želite da imate prepoznatljive oglase, pre njihove izrade je neophodno utvrditi logo i boje vaše firme, jer će se upravo one koristiti prilikom dizajna.

U skladu sa tim potrebno je napraviti sklad elemenata koji čine reklamu, jer potrošači žele jasne i precizne odgovore.

Moderne tehnike koje koriste grafički dizajneri služe da se na oglasu jasno istakne ono što je najbitnije, a to je najčešće poziv na akciju, odnosno poziv za kupovinu proizvoda uokviren i obojen na pravi način, tako da upada u oko posmatrača.

Agencija za digitalni marketing, ORA Digital, bavi se profesionalnim dizajniranjem oglasa koji će vas razlikovati od konkurencije.

 

KONTAKTIRAJTE NAS