Društvene mreže

Zamisao o efikasnoj razmeni ideja suštinski je ostala ista od nastanka prvih modernih društvenih mreža, a njenom napretku doprineo je razvoj mnogobrojnih opcija koje su digitalne platforme danas u stanju da pruže.

Prosečna osoba provede 145 minuta dnevno listajući neke od najpopularnijih društvenih mreža (Instagram, Facebook, Linkedin), tražeći sadržaj koji odgovara baš njemu/njoj želeći da ostvari interakciju (lajkovanje, šerovanje, komentarisanje).

Zašto je dobro imati profil na društvenim mrežama?

Glavne prednosti društvenih mreža su u tome što su one odličan prostor za dvosmernu komunikaciju, kao i njihova sposobnost da prenose poruke na najbrži mogući način.

Potencijal digitalnih platformi ogleda se u tome što se na njima nalazi more korisnika koje možemo podeliti u manje grupe, te se našim reklamama obraćati kome želimo.

Upravo su ovo uvidele sve velike kompanije, trudeći se da se istaknu u digitalnom svetu i time ojačaju svoj imidž.

Danas je građenje brend identiteta nezamislivo bez prisustva na društvenim mrežama, pa se tako pokazalo tačnim da u poslovanju bolje prolaze firme koje komunikaciju sa ljudima vrše i na ovaj način.

Uz zanimljiv sadržaj u vidu slika, video klipova, anketa i drugih stvari koje pozivaju na reakciju korisnika, zajedno sa pratećim plaćenim reklamiranjem tog sadržaja, postiže se veća vidljivost na mrežama, snažnija povezanost sa publikom i mogućnost direktnog obraćanja.

ORA Digital, agencija za digitalni marketing vam može pomoći u kreiranju zajednice na društvenim mrežama u skladu sa unapred dogovorenim ciljevima i strategijom komunikacije.

Takođe, kreiranje kvalitetnog vizuelnog sadržaja praćenog originalnim tekstovima uz oglašavanje, doprineće jačanju vašeg digitalnog profila.

Mreže mogu biti korisne bez obzira da li želite da reklamirate vašu lokalnu piljarnicu ili prodavnicu sportske opreme, pa vas izazivamo da isprobate kako sve to funkcioniše. Nećete znati dok ne probate!

Za koju društvenu mrežu da se odlučim?

Treba imati u vidu da korisnici društvenih mreža danas nailaze na more informacija, pa je zato potrebno dati im ono što im je zaista potrebno i time zadovoljiti njihov svakodnevni boravak na Instagramu, Fejsbuku ili nekoj drugoj platformi.

Zato je neophodno sadržaj koji se plasira i ton komunikacije prilagoditi svakoj društvenoj mreži pojedinačno i različitim posetiocima koji ih koriste.

Za koju ćete se od njih odlučiti zavisi od karakteristika vašeg proizvoda, ciljeva firme i prednosti koje imate u odnosu na konkurente na tržištu.

ORA Digital, agencija za digitalni marketing vas spremno čeka ukoliko ste zainteresovani za kompletno vođenje profila i razvijanje dugoročne strategije.

Da li je to sve?

Naravno da nije, jer smo tada tek na početku našeg puta, s obzirom da nas nakon toga čekaju analize svega što smo uradili, radi potencijalno potrebnog prilagođavanja strategije.

KONTAKTIRAJTE NAS