E-mail marketing

Komuniciranje putem mejlova predstavlja jedan od osnovnih načina razmene informacija u poslovnom svetu.

Upravo na tome se bazira potencijal za reklamiranje proizvoda i širenje mreže potencijalnih kupaca.

E-mail marketing nema toliko opcija za interackciju sa potrošačima kao što je to slučaj na društvenim mrežama, ali je opcija supskripcije omogućila da se ljudi koje interesuje šta imate da kažete, pretplate na to da ih redovno obaveštavate o svojim aktivnostima i novim proizvodima.

Sama činjenica što su se korisnici pretplatili na vaše mejlove govori o nekoj vrsti dvosmerne komunikacije.

Naime, ljudi koji žele da čuju šta imate da kažete ili žele da vide vaše proizvode, očekuju kvalitetan i personalizovan sadržaj namenjen baš njima.

Iz tog razloga je isplativo slati razne specijalne ponude, promocije, ali i aktuelna dešavanja i planove u okviru poslovanja vaše firme.

Na taj način detaljno informišite klijente i potrošače, te gradite dugoročan odnos poverenja.

Uviđamo da sadržaj mejlova ne mora biti strogo reklamnog karaktera, već možete svoju publiku edukovati i informisati o najbitnijim trendovima iz različitih oblasti i na taj način širiti misiju i viziju vašeg brenda.

Zbog čega je E-mail marketing efikasan?

Za razliku od mnogih drugih načina reklamiranja, slanje mejlova je besplatno i samim tim predstavlja poprilično isplativo trošenje resursa u okviru marketinške kampanje.

Osim toga, nepročitane poruke u inboksu mejla biće obeležene sve dok ne budu pročitane, pa na taj način upadati u oko korisniku.

U okviru sadržaja koji se nudi putem mejlova, mogu se nalaziti linkovi koji vode na druge platforme, te se na taj način može povećati internet saobraćaj i obogatiti potrošačko iskustvo prilikom dolaženja do finalnog proizvoda.

Primera radi, pročitan mejl može biti inicijalna tačka ka tome da neko počne razmišljati o vama i da se putem sadržaja na drugim medijima dodatno informiše.

U tom pogledu vam pomaže segmentacija mejl pošte prema različitim demografskim karakteristikama ljudi radi lakšeg dolaženja do vaše publike.

Agencija za digitalni marketing, ORA Digital vam pomaže u kreiranju liste korisnika koji će redovno primati mejlove korisne za detaljnije upoznavanje sa vašim načinom poslovanja.

Slanje ispraznih i prečestih mejlova nema nikakvu svrhu.

Ukoliko želite da na pravi način iskoristite ovaj poprilično efikasan način komunikacije u marketingu, pripremite sadržaj koji daje validne informacije, brine o kupcima, kreira vrednosti potrebne za dugoročnu saradnju, dok uz sve to dolazi u pravo vreme u skladu sa potrebama ljudi.

KONTAKTIRAJTE NAS