Dizajn flajera

Flajer ili letak je papir veličine A5 ili A6 formata u najvećem broju slučajeva, čije su obe ili samo jedna strana dizajnirane, kako bi promovisale vaše poslovanje. U tom pogledu predstavlja još jedan od načina offline reklamiranja u velikom broju štampanih izdanja, radi dolaska do što većeg broja ljudi.

Na flajeru je potrebno da se nalazi sve ono što smatrate da je relevantno za vaše poslovanje, od čega je logo obavezan, a uz njega najčešće idu ime, adresa, kontakt, naziv stranice na društvenim mrežama.

Najčešći vid deljenja flajera je unajmljivanje promotera, ali se to može obaviti i ostavljanjem u poštanskim sandučićima ili specijalizovanim mestima za deljenje flajera, ukoliko smatrate da će se postići bolji efekat ili imate neku kreativnu ideju.

Agencija za digitalni marketing, ORA Digital se bavi kreiranjem originalnih i upečatljivih flajera, uz zajednički dogovor i analizu vaših ideja.

Kada se koriste i kakav uticaj imaju flajeri?

Glavna prednost flajera je u tome što se mogu prilagoditi bilo kojoj nameni, bez obzira da li je to pozivnica, reklame, najava događaja i uglavnom predstavlja inicijalnu tačku gde se ljudi pozivaju na akciju, a ujedno je najjeftiniji vid reklamiranja koji se masovno koristi.

Ukoliko ste tek započeli poslovanje, sigurno vam je potrebno da se za vas, vaše proizvode i usluge pročuje. Upravo su flajeri odličan način za tako nečim, s obzirom da se informacije na njima momentalno urezuju u pamćenje posmatrača čim ih ugleda, bez obzira da li se letak nakon toga zgužva i baci u kantu ili sačuva u novčaniku kao podsetnik.

Međutim, da bi ostvario takav efekat na potencijalnog kupca koji se poziva na određenu akciju, dizajn mora biti upečatljiv, a šta to podrazumeva?

Pre svega, količina informacija koja se nalazi na flajeru mora biti ograničena i u skladu sa fontom koji obezbeđuje čitljivost. Uravnoteženost i skladnost elemenata je ključna, kako bi se napravio dobar raspored i popunio celokupan prostor na flajeru na efikasan način. Osim toga, za dizajn je potrebno da bude jasan, dok će boje koje se nalaze na flajeru imati određeni emocionalni okidač.

 

KONTAKTIRAJTE NAS