Vizuelni identitet

Određene karakteristike po kojima prepoznajemo jedni druge predstavljaju identitet, te građenje istog predstavlja veoma bitan faktor. Baš kao i kod ljudi, brendovi se prepoznaju po svom identitetu i upravo to je ono što ih čini posebnima.

Vizuelni identitet u digitalnom marketingu je kombinacija nekoliko grafičkih elemenata koji čine celinu i služe za isticanje vaših najboljih osobina zaslužnih za prepoznatljivost među potrošačima.

Lepo dizajniran vizuelni identitet služi da podrži celokupni brend i utiče na porast njegove vrednosti. Takođe, uspeva da iskomunicira ko ste vi, čime se bavite i zašto da se ljudi odluče za vas.

Elementi koji mogu biti deo vizuelnog identiteta su: logo, tipografija, boje, promotivni materijal, vizuali na društvenim mrežama, a njihovom kombinacijom je potrebno kreirati jedinstven identitet, koji će vam omogućiti da se razlikujete od konkurencije.

 

Kakav je efekat vizuelnog identiteta?

Što je identitet brenda kvalitetnije urađen, nesvesno će početi da zauzima sve veći deo memorije u ljudskom mozgu i uticaće na brže donošenje odluke prilikom kupovine.

Razmislite samo na kratko o tome da li i vi imate neke proizvode za koje se mehanički odlučujete, a da niste potpuno sigurni zbog čega?

vizuelni identitet

Proizvod nije jeftiniji, niti nešto preterano kvalitetniji od konkurencije, ali je vaš prvi izbor.  Odgovor upravo leži u vizuelnom identitetu, koji igra bitnu ulogu u odanosti potrošača prema proizvodu.

Mnogo je lakše povezati se sa ljudima putem brenda, s obzirom da njega čine vizuelni elementi poput slike i logoa koji su lice vaše firme.

U skladu sa tom analogijom možemo zaključiti da se kod ljudi stvaraju određene emocije o vama kao brendu.

U tom pogledu, prilikom izrade strategije kreiranja vizuelnog identiteta brenda, postavićemo se u perspektivu potrošača i pretpostaviti šta bi oni mogli da pomisle i osete na prvi kontakt sa kreiranim logom.

vizuelni identitet

Takođe, ukoliko već posedujete brend, nije potrebna njegova potpuna izmena, već je dovoljno i minimalno redizajniranje.

Potrošači ne vole drastične promene, s obzirom da se godinama navikavaju i vezuju za jedan vizuelni identitet, te sa njim razvijaju jedan osećaj poverenja i odanosti.

Agencija za digitalni marekting, ORA Digital bavi se izradom kvalitetnog vizuelnog identiteta prilagođenog vašem proizvodu i detaljnoj analizi tržišta.

vizuelni identitet

Kontaktirajte nas za više informacija i saradnju.

KONTAKTIRAJTE NAS