Šta je SEO Audit?
SEO audit je sistematski pregled sajta s ciljem identifikacije i analize problema koji mogu uticati na njegov rang na pretraživačima.
Ovaj proces je ključan za održavanje i poboljšanje online vidljivosti, organskog saobraćaja i opštih performansi za vaš web shop ili sajt.
Koji je cilj izrade SEO Audit plana?
Cilj SEO Audit plana jeste da se kroz povećanje vidljivosti na Google pretraživaču dobije što više poseta ciljne publike koja će da konvertuje kroz pozive ili upite, kao i povećanju profita na vašoj online prodavnici.
Ključni ciljevi koje pruža SEO audit
Poboljšanje vidljivosti na pretraživačima
- Identifikacija ključnih reči relevantnih za kategorije, proizvode, stranice i celokupan sadržaj
- Ocenjivanje kako dobro su te ključne reči integrisane u različite delove sajta
- Preporuka za izmene ključnih reči koje su više relevantne za vaš biznis prema broju pretraga na Google pretraživaču
- Osiguravanje pravilne upotrebe meta opisa, naslova i URL-ova
Optimizacija tehničkih aspekata
- Provera ispravnosti HTTPS sigurnosnog protokola, www i non www domena, sitemap-a i robots.txt datoteka
- Provera postojećih redirekcija (lanac preusmeravanja) 3xx, 4xx, 5xx
- Indeksiranje i utvrđivanje „noindex“ i „nofollow“ HTML meta tagova
- Provera Hreflang atributa kod sajtova sa 2 ili više jezika
- Utvrđivanje brzine učitavanja za celokupan sajt
- Provera mobilne prilagođenosti za sve rezolucije
Unapređenje kvaliteta sadržaja
- Analiza kvaliteta i relevantnosti sadržaja na naslovnoj strani, svim kategorijama, potkategorijama i pojedinačnim stranicama
- Preporuke za dodavanje relevantnih informacija
- Pravilna upotreba ključnih reči u tekstualnom sadržaju
Povećanje autoriteta i kvaliteta linkova
- Procena dolaznih i odlaznih linkova
- Preporuke za poboljšanje internih linkova kako bi se poboljšala povezanost između stranica
- Analiza kvaliteta dolaznih linkova (backlinkovi) i identifikacija prilika za izgradnju autoriteta Link Building strategijom
- Utvrđivanje negativnih backlinkova koji mogu da naruše ocenu za autoritet domena
- Izrada disavow dokumenta koji se uploaduje na Google Search konzolu
Praćenje performansi
- Utvrđivanje postavki za Google Tag Manager i Google Analytics 4
- Pregled analitičkih podataka kako bi se razumeo saobraćaj, ponašanje korisnika i ključne metrike
- Praćenje promena u rangiranju na pretraživačima
Analiza konkurencije
- Proučavanje kako se stranica upoređuje s konkurencijom
- Identifikacija prilika za unapređenje i inovacije
Naš SEO Audit podrazumeva i preporuke za User Experience za vaš sajt ili shop, kako bi se korisnici što jednostavnije snalazili na istom i koristili.
Lakša navigacija i bolji User Experiece na sajtu = više konverzija i povećanje profita.
ORA Digital, agencija za digitalni marketing vam može pomoći u aktivnostima vezanim za poboljšanje sajta sa SEO stanovišta i podići optimizovane stranice prema ključnim rečima, na neku od prvih pozicija na Google pretraživaču za određene pretrage korisnika.
Kontaktirajte nas za više informacija i saradnju.