Samo prisustvo u digitalnom svetu danas prosto nije dovoljno!
Neophodno je konstantno se prilagođavati, pratiti trendove i osluškivati želje i potrebe potrošača.
Verujemo da ćete se složiti kako ovo i nije tako lak zadatak ukoliko uz sebe nemate profesionalce koji svakodnevno rade na izgradnji brend identiteta, digitalnim strategijama i komunikaciji sa starim i novim klijentima, potrošačima…
Zbog toga su tu za sve vas agencije za digitalni marketing, grupe sačinjene od usko profilisanih stručnjaka iz sopstvene oblasti, koje će vam dati najbolja rešenja za adekvatno pozicioniranje.
Prednosti angažovanja digitalne agencije su brojne, ali se sigurno pitate:
Ipak ste vi ti koji svoje usluge plaćate i želite da u najkraćem roku vidite povrat investicija. Zato nastavite sa čitanjem teksta, jer smo se posvetili savetima o tome kako odabrati pravu agenciju za digitalni marketing.
Uvidećete kako je na samom početku mnogo više toga na vama kao budućem klijentu.
Neophodno je da kao firma, kompanija ili pojedinac:
Ukoliko nemate jasan interni plan svog poslovanja, agencije će znatno teže artikulisati vaše želje i biće potrebno mnogo više vremena i novca da se zaista nešto postigne.
Pre nego što zakažete sastanak sa marketarima, razmislite o tome da li želite: više prodaje, veću digitalnu vidljivost, angažovanje posmatrača na socijalnim platformama, nešto četvrto ili sve ovo zajedno.
Nakon što sami sebi odgovorite na ova i slična pitanja, agencijama će biti lakše da ostvare vaš cilj!
Nakon što ste uspostavili interni plan poslovanja, drugi korak jeste istraživanje brojnih agencija na tržištu.
Ukoliko do sada niste to znali, moramo naglasiti kako je digitalni marketing izuzetno široka oblast, pa se tako na tržištu nalazi ogroman broj manjih i većih agencija koje nude širi ili uži dijapazon usluga.
Samim tim se, naročito kod manjih agencija, javlja specijalizovanost u određenoj oblasti. Ovo ne znači da su manje agencije lošije, veće bolje ili obrnuto, već se jednostavno pravi razlika prema kriterijumima kao što su broj zaposlenih, resursi firme, početni kapital, itd.
Na našem digitalnom nebu ćete pronaći agencije koje su specijalizovane za različite oblasti:
Kao što možete da primetite, naša Agencija za digitalni marketing ORA digital pruža sve ove, ali i mnoge druge usluge. Pogledajte našu ponudu i kontaktirajte nas ukoliko ste zainteresovani.
Još jedna od opcija koja je učestala jeste outsourcing – angažovanje eksternih saradnika koji dopunjuju ponudu usluga agencije. Pokazalo se kao isplativija opcija u mnogo slučajeva, dok su klijenti itekako zadovoljni.
Odredili ste svoj interni plan, pronašli nekoliko agencija koje bi po profilu poslovanja trebalo da odgovore na vaše zahteve, a sada sledi dublje istraživanje njihovog načina rada.
Evo šta možete da uradite po tom pitanju:
Dobra reč daleko se čuje, loša još dalje. Neće vam biti preterano teško da pokupite sasvim validne informacije i kritike o radu marketinških agencija.
Sve veće prisustvo mnogih kompanija u digitalnom svetu i veliki broj digitalnih agencija koje im pomažu da budu što reprezentativniji, jasan je znak sve konkurentnijeg tržišta u poslednjih nekoliko godina.
Zato se, naročito po pitanju vidljivosti, pozicioniranja i uspešnosti kampanja malo šta može garantovati. Govoriti o specifičnim brojkama i rezultatima izuzetno je klizav teren, a to mogu samo pravi stručnjaci.
Nemojte angažovati nekoga ko će vam već na prvom sastanku obećavati “kule i gradove”, već odaberite agencije čiji će profesionalci saslušati vaše potrebe i na osnovu toga napraviti realan plan, koji ima tendenciju da donese dobre rezultate!
Pre konačnog potpisivanja ugovora, zašto ne biste iskoristili šansu da postavite što više pitanja. Vaša će prednost biti da dobijete veliki broj informacija značajnih za budući tok saradnje i mogućnosti.
Evo i koja mi pitanja često dobijamo od naših budućih klijenata:
Ovo su samo neki od primera pitanja koja i sami dobijamo, pa vam možda daju motivaciju da osmislite neka koja će vama značiti prilikom angažovanja agencije.
Nadamo se da vam je tekst bio zanimljiv i koristan, a za još više ovakvih članaka, posetite našu blog sekciju.
Srećno i birajte pametno!