BLOG

Šta je Google remarketing i zbog čega je važan?

Da li ste znali da čak 97% ljudi poseti određeni sajt prvi put bez da obavi ikakvu kupovinu?

Kreirali ste odličan sajt, imate proizvode vrhunskog kvaliteta, dizajn sajta prosto poziva ljude da kupe kod vas, imate dobar SEO i plaćeno oglašavanje i tako dalje…međutim nešto tu ipak ne ide.

Morate biti svesni da se u svesti potrošača vremenom gradi poverenje prema određenim brendovima, tako da je prosto u psihologiji ljudi da ne kupuju tek tako, ako se prvi put susreću sa vama.

Zbog toga i takakv podatak iz prve rečenine ovog bloga, tako da ne dozvolite da vas ovakve stvari demotivišu, već razmislite o tome koje alate možete iskoristiti kako bi kupce ponovo vratili na vaš sajt.

Odgovore, verovali ili ne krije Google remarketing tehnika, još poznatija kao retargeting.

Nastavite sa čitanjem teksta i otkrijte zbog čega je ona tako važna u digitalnom svetu.

 

Pre svega, šta je Google remarketing?

Prosto i jednostavno, Google remarketing (retargeting) je metoda koja omogućava Google Ads plaćenim oglasima da prati potencijalne kupce na internetu i servira im reklame tokom boravka online.

Svaki posetilac će dobiti deo remarketing koda sa vašeg sajta, što vam omogućava da odaberete koja grupa ljudi će videti vaše oglase kasnije tokom surfovanja internetom.

Google retargeting se bazira na logici da će se kupci mnogo lakše vratiti na vaš sajt, iz razloga što su već imali prilike da vas upoznaju. Servirajte im reklame, ponudite se, dok je na njima da vam ponovo pruže šansu!

 

Kako retargeting funkcioniše – verujte da nije teško!

Kao što smo već napomenuli, Google remarketing tehnika funkcioniše tako što se deo koda, poznatiji kao pixel ili tag, prosto dodeli posetiocu, pa se njegova internet kretnja prati putem kolačića (“cookies” – ono na šta svi kliknemo “accept all” kada se pojavimo na sajtu).

Pročitajte i naš blog na temu Affiliate marketinga, gde ćete saznati još zanimljivih informacija o “kolačićima”.

Remarketing vam omogućava da selektirate onu grupu potrošača koja se nalazila na vašoj landing stranici za prodaju određenog proizvoda.

Ovo je posebno značajno za one koji pokušavaju da razviju e-commerce biznis!

Nakon toga, imate mogućnost da napravite strogo segmentiranu reklamu koja će biti fokusirana na tu “demografsku skupinu” određenih osobina.

Sada kada znate da su ti potrošači tragali za određenim proizvodom, kroz reklamu im možete ponuditi posebne pogodnosti, kao što su besplatna dostava, specijalni popust i tome slično.

Dakle, remarketing je tu da podseti one koji su vas posetili u prošlosti da ste tu i da nigde ne idete!

 

Koje su prednosti retargetovanja?

Do sada ste mogli uvideti logiku koja se nalazi iza Goolge remarketinga i verovatno mogli da prepoznate kako bi ovu tehniku primenili na vaš biznis. Sada ste verovatno i shvatili da prihavatanje onih “cookies” opcija možda i ne treba da bude tako nasumično, zar ne?

Evo i nekoliko prednosti remarketinga koje smo mi izdvojili:

  • Remarketing je finansijski isplativ – za razliku od tradicionlanog oglašavanja, Google remarketing je mnogo povoljnija metoda za dolaženje do iste publike;
  • Mnogo brže se dolazi do rezultata – Google remarketing oglasi se preciznije vezuju za ciljnu grupu i pojedinca, tako su i rezultati mnogo efikasniji – prema pouzdanim podacima, 10 puta više ljudi klikne retargeting oglas;
  • Znatno šira publika za plasiranje oglasa – za razliku of društvene mreže Facebook (27% korisnika od ukupnog svetskog stanovništva), Google Display Network uključuje preko 2 miliona sajtova u preko 180 zemalja i preko 80% korisnika od ukupnog broja stanovnika na planeti;
  • Alat Google Analytics vam je na usluzi – uz ovaj alat, remarketing metoda je mnogo lakša i efikasnija. Naime, pruža vam se opcija da uvidite sa kojom efikasnošću radi koji remarketing oglas, tako da možete bolje raspolagati novcem.

Ovo su samo neke od prednosti remarketinga koje smo izdvojili kao najbitnije u moru pogodnosti koje se pružaju specijalistima za digitalni marketing.

 

Retargeting trendovi prisutni u 2022. godini

Tokom pandemije korona virusa uvideli smo sve veću prisutnost koju je e-commerce prikazao u digitalnom svetu. Prodavci su uvideli značaj prodaje preko interneta, tako da tržište postaje sve zasićenije.

Samim tim, došlo je do evolucije marketing i remarketing stratetegija i novih trendova baziranih na novim potrošačima (Generacija Z), kao i na korisničkom iskustvu.

Evo i šta smo primetili po ovom pitanju za 2022. godinu i šta se tek očekuje.

Fokus je na korisničkom iskustvu

Tokom pandemije je primetan trend sve češće online kupovine, tako da postepeno dolazi do smanjenog broja ljudi potrošača u prodavnicama na fizičkim lokacijama.

Samim tim, potrebno je što duže zadržati kupce na sopstvenom sajtu, a u tome će vam najbolje pomoći kvalitetne metode primenjive na “user experience”.

Jedan od načina kako ćete ponovo privući svoje posetioce i pretvoriti ih u potrošače, jeste to da vaš sajt za njih izgleda prohodno i pristupačno – praktično za korišćenje!

Agencija za digitalni marketing, ORA digital nudi i usluge grafičkog dizajna i web dizajna koje će vam omogućiti da se kvalitetno predstavite svojim posetiocima!

Izražena potreba za kvalitetnim segmentiranjem publike

Usled ogromne konkurencije na svetskom tržištu, razvila se potreba za kvalitetnim segmentiranjem publike, i to više nego ikada ranije.

Morate saznati što više informacija o karakteristikama ciljne grupe kojoj šaljete poruku, njihovim navikama i potrebama. Koristitie popularne alate i posmatrajte kretanje potrošača tokom surfovanja internetom.

Servirajte im oglas u pravo vreme na pravom mestu!

Dominacija Generacije Z je konačno stigla

Čini se kako će 2022. godina biti vrhunac kada je u pitanju Generacija Z i da će trud marketara da razumeju njihove potrebe dostići svoj maksimum.

Generacija Z je veoma izazovna po pitanju targetiranja, a ono što najviše “plaši” marketare jeste njihova digitalna pismenost. Ovi mladi ljudi su prosto odrastali uz pametne telefone, računare i sve ostale produkte ubrzane tehnološke revolucije.

Iako ih je teško pridobiti, pripadnici Generacije Z se smatraju lojalnim kupcima, prema mnogim istraživanjima. Ono što je takođe pogodnost jeste da imaju mnogo više poverenja u trgovinu putem interneta.

Generacije Z je fokusirana na kratak video format, koji pruža brze informacije u samo par klikova. Nije ni čudo što su ovi mladi ljudi pravi zaljubljenici u društvenu mrežu Tik Tok.

Uložite više vremena u njihovo retargetiranje (koje složićemo se nije jednostavno) i verujemo da će vam se isplatiti.
Nadamo se da vam je tekst bio koristan i zanimljiv, te da smo uspeli da na jedan pitak način prikažemo Google remarketing. Takođe, pogledajte celu ponudu usluga agencije ORA digital i kontaktirajte nas radi saradnje!

KONTAKTIRAJTE NAS